Wednesday, November 18, 2009

::::: HATIKU BUKAN PUALANG ::::::::::::

Terlalu sukar utk ak luahan apa yang terpendam... x tertelan oleh kata2.. terlalu pahit utk ak terima semua ini.. sungguh aku terlalu kecewa.. Oh Tuhan .. kenapa kau uji aku sebegini.. aku terlalu lemah utk semua nii.. ohhh....

Semua ini mengingatkan ak terhadap seseorg.. bahagiakah dia kini... ak doakan dia bahagia.. dia terlalu amik berat pasal ak.. tp diantara kami tiada jodoh.. ahh tu cerita lama....

x guna aku mengeluh utk semua ni... aku perlu kuat & tabah.. Semoga Allah ampunkan dosa2 hambaMu ini.. amin...

2 comments:

Unknown said...

Allah menghitung setiap airmatamu...jgn dipersoalkan dugaan yg mendatang, redhai hati InsyaAllah hikmah dan ganjarannya x terperi manisnya di sana,akhirat kelak..

munie_ayeng said...

bakpe ni kak zura?...sabo neh..jgn jadi lemah..kak zura kena lawan dugaan tu..chaiyok kak zura..;)